divendres, 28 de setembre del 2012

Presentació

Benviguts al meu nou blog!

Aquí comença la meva aventura com a blogger... de fet comença la meva aventura com a futur mestre.

Pels qui no coneguin la meva història, aquest any he començat el Grau en Educació Primària a Blanquerna, després d'una difícil decisió que em va fer deixar els meus estudis anteriors per dedicar-me al que realment m'omple, la meva autèntica vocació.

Bé, com he dit abans, aquesta és la meva primera entrada al blog, una eina que començarem a utilitzar per deixar empremta del que anem aprenent, d'aquí el nom del mateix. Aquí, doncs, trobareu un recull del que vaig aprenen, coneixements interessants per compartir, etc.

Fins aquí la meva carta de presentació! A reveure!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada